Tuesday 31 May 2011

BIARKAN MUZIK ITU MNGALIR DI JIWA ANDA.....

Assalamualaikum...........




still x dapat tido lagi.huhuhuhu,KENAPA X DPT TIDO NI?????
Ermmmmnk bercerita sikit pasal muzik ni.Aku sebenarnya layan semua muzik,JANJI sedap di halwa telinga aku






So nk dijadikan cerita aku ngan kwn aku sorang ni(awal) ni g ler ke SPARX KL coz SONS OF ADAM perform kt situ,nk dijadikan cerita aku mmg x berape kenal ngan band ni,Band lama ler katakan.............
muzik diorang lebih kpd rock....So telinga aku leh terima ler....Dan diorag mmg perform yg terbaik wokkkkk...


hahahahaha,part yg paling syok bila diorg ajk nyanyi bersama2 lagu manbai(kau ilhamku)punyer ler syok wktu tu
ditambahkan lagi dgn kehadiran seseorg yg sngat-sangat aku cintai....huhuhuhu(bertepuk sebelah tangan jer....) so mmg felling habis wktu tu,So dpt jugak arr aku tangkap projek ngan diorang ni,mashuk.......
diorang akan perform kt seremban 5,6 ni,so i am waiting this moment..........Ok aku sertakan gambo diorang sekali tuk tatapan korang semua.......

No comments:

Post a Comment