Tuesday 31 May 2011

barang kesayangan aku........

dh masuk kul 3.17 am ni,dn sudah pasti aku masih lagi x dapat tido.....ermmmm x tahu ler kenapa?x tahu nk bt ape benda....si aku decide nk cerita pasal hot stuff...hahaha brg2 yg aku beli pakai duit aku sendiri,x de pinjam kt sap2 tau?Ok barang yang pertama:

PSP SLIM 3000:

yg ni aku beli masa first gaji aku,huihuhuhu.Rabak gak arr poket aku masa tu
ermm harga dia klu x silap aku masa tu RM 1050.00.Masa mula2 beli tu mmg kemaruk abis arr
siang,, malam dok layan benda alah ni,Biase arr budak kampong cam aku mn ler tahu bnda2 cam ni,lain ler bebudak bando yg celik2 jer semua benda ni semua dh de.
tp aku cukup berpuas hati coz aku beli benda alah ni pakai duit aku.
But the problem skrang aku dh lama x main benda alah ni,dek kerana kesuntukan masa,so x tahu ler bila agaknyer akan aku main benda alah ni,coz bnyak lagi game yg x abis main ni........ermmm






sebenarnya bnyak lagi barang2 or gajet2 yg aku beli so aku lampirkan beberapa keping gambo tuk korang tengok ek?

No comments:

Post a Comment