Monday 23 January 2012

setelah aku tahu jawapanya..........

bodoh ke aku bile aku meyintaimu dgn sepenuh hatiku walaupon hatimu ttp keras seperti dulu?
bodoh ke aku sekiranya aku sering memerhatikan gerak geri mu walhal secara langsung atauapon tidak?
bodoh ke aku sekiranya hanya nama mu yg aku sebut2 ketika mngangkat tangan dihadapan ilahi?
bodoh ke aku kerna hanya nampak engkau shj sedangkan ramai wanita di luar sana?
bodoh ke aku kerna hanya kamu yg berlegar di kepala ini sewaktu lena dan jaga ku?
bodoh ke aku hanya teringat kan kamu di segala setiap aktiviti harian ku?
bodoh ke aku mnyangka yg akn ada peluang kali ke dua?
bodoh ke aku berubah daripada yg negetif kpd yg lebih positif?
bodoh ke aku keinginan ku dtg bekerja hanya semata2 untuk melihat mu?
bodoh ke aku senantiasa mncari peluang tuk berbicara dgn mu?


sesunguhnya aku seperti berada di dunia aku sendiri,dunia yg sengaja aku reka,di mana di penghujung cerita,berakhir dgn derita walhal sudah ouas ku cuba menokoh tambah jalan ceria pada dunia yg sengaja aku reka,pelbagai persoalan mula timbul,syak wasangka mula menular di dlm diri.......
adakah doa dan petunjuk yg diberikan tuhan tuk ku itu benar belaka????masha allah
sesungguhnya aku insan yg lemah walhal sering nampak aku mndabik dada,
kronologi bersangkut paut????
aku yakin tuhan ada jalan terbaik untuk ku....
sesungguhnya aku perlu dekat dgn mu ya allah...

aku bukan bodoh bile aku meyintaimu dgn sepenuh hatiku walaupon hatimu ttp keras seperti dulu?
kerna sesungguhnya aku masih x dpt melupakan mu.....

aku bukan bodoh sekiranya aku sering memerhatikan gerak geri mu walhal secara langsung atauapon tidak?
kerna ia seperti sudah mnjadi tanggungjawap ku bg memastikan keselamatan mu....

aku bukan bodoh  sekiranya hanya nama mu yg aku sebut2 ketika mngangkat tangan dihadapan ilahi?
kerna aku masih belum mampu memadam namamu terus dari hati ku...

aku bukan bodoh kerna hanya nampak engkau shj sedangkan ramai wanita di luar sana?
kerna masih tersemat kemas wajah mu di hatiku....

aku bukan bodoh  kerna hanya kamu yg berlegar di kepala ini sewaktu lena dan jaga ku?
kerna kau gadis idaman ku....

aku bukan bodoh  hanya teringat kan kamu di segala setiap aktiviti harian ku?
kerna kemahuan ku utk lihat kau tersenyum......

aku bukan bodoh mnyangka yg akn ada peluang kali ke dua?
kerna segala petunjuk lebih ke arah mu......

aku bukan bodoh berubah daripada yg negetif kpd yg lebih positif?
kerna kau adalah semangat ku........

aku bukan bodoh kerna  keinginan ku dtg bekerja hanya semata2 untuk melihat mu?
kerna kau adalah nyawa ku........

aku bukan bodoh kerna senantiasa mncari peluang tuk berbicara dgn mu?
kerna aku mngambil berat tentang mu......

maafkan aku kerna kebodohan aku.......
insyallah moga waktu dpt merubah segala nya.....
insyallah moga waktu juga yg bisa tuk aku melupakan mu.......

No comments:

Post a Comment