Loading...

Thursday, 7 April 2011

AkU SaYaNg KoRaNg SeMuA

aku sayang korang semua... 
walaupun semalam kita baru berjumpa..
hari ini kite boleh mesra..
besok-besok jangan la pula lupa... 
yang kite semua pernah bersama..
pengalaman jadikan kite dewasa..
bertemu dan berpisah pekara biasa..
time camni aku rasa nk nangis je.
buat kekawan semua
aku nk igatkn je..
dunia ni byk pancaroba
kita nak senang berusaha lah..
bergantung sama ada nk dgn xnak je..
prinsip hidup mai slumber... 
bila pikir-pikir byk jugak gunanya
tapi biar bertempatla... 
jangan main hentam jea... 
tak semua org suka dgn kite
silap tempat task pasal-pasal naya..
untuk kekawan semua... 
jangan byk tnye... 
klau pikirkn buang karen jer..
nanti pening pala... 
masuk hospital buat susuah kuarga jer... 
aku sayang korang semua..
kalu boleh nk duduk sini selamanyaaa... 
biar kite sesama sampai ketua... 
diorang peduli apa... 
yang penting kite selesa..
tersedarla yg kite semau ada cita-cita
takkan nak membesar kat sini jer..
macam mana dgn kiternya future..
so aku tarik balik akunyer kata-kata... 
sory ye... 
aku sayang korang semua
kite ni dah macam adik beradik seibu sebapa..
hati mau baik ayat mau power..
pasti orang semua suka kt kiter..
satu lagi sebelom aku terlupa... 
dengar apa aku nk kata..
kepada kekawan yang kenal aku ler..
cakap biar betul kerja abgi beres ye..
planing jangan kantoi kepala jgn sentol..
kut nanti kalau aku jumper korang semua dah tak betul..
kehulu kehilir bawak tin milo ngan botol..
naik basikal pon korang nk bayar tol... 
biat betul..korang ni dh xbetul..
tahap ni alamatnya aku tak dapat nak tolong... 
kecuali bagi panadol..
kalau tak pon korang boleh pegi tampoi..
kepada semua kekawan aku yang hansem dan jelita
maafkan aku sebab banyak terkasar bahasa
selamatkan aku daripada bala..
kekawan aku brutal semua..
takut nanti pecah kepala... 
sebab terover,terngunpat dan mengata... 
panjang umur bolela kiter berjumpa..
itupun kalau nayawa aku tahan lama..
aku akan rindukan kenangan bersama..
sebab aku sayang korang semau... 
apa pun aku cau dulu yeee..
bye... 

No comments:

Post a Comment